תסרוקות כלה עם תוספות שיער

אירוע החתונה הוא, כידוע, אירוע מרגש מאוד עבור בני הזוג, הנוכחים וכל בני המשפחה. מדרך הטבע, דואגים החתן והכלה להופיע במלוא הדרם באירוע חשוב זה ולהקרין בפני סביבתם שמחת חיים ואנרגטיות. הם יודעים היטב, כי האירוע יונצח במצלמות וכי שנים רבות עוד יתרפקו כולם בגעגועים על המראה שלהם ביום חתונתם. כחלק מההתכוננות לחתונה, מקפידות כלות רבות על תסרוקות כלה מיוחדות ומרשימות. אין ספק כי תסרוקות כלה מהודרות ועדכניות מרשימות את הנוכחים ותורמות גם לתחושה טובה ולביטחון עצמי של הכלה. בשנים האחרונות, נעזרות כלות רבות בתוספות שיער לצורך עיצוב שיער לכלות. מהן תוספות שיער ומהו תפקידן בתהליך עיצוב שיער לכלות? על כך במאמר הבא.

תוספות שיער הן תוספות העשויות שיער טבעי או סינטטי. יש גם תוספות שיער הלקוחות משער בהמה בשם יאק, המזכירה במבנה שלה שיער אדם. תוספות השיער הללו מחוברות לשיערה הטבעי של האישה באמצעים שונים, כולל באמצעות מהדקים, סיכות ראש, בהדבקה או חרוזים. המראה הטבעי של תוספות שיער איכותיות משדרג משמעותית תסרוקות לכלה מכל הסוגים. שיער הכלות נראה שופע ומלא יותר וגם ארוך יותר. כתוצאה מכך, יכולות להסתייע בתוספות שיער לא רק כלות בעלות שיער קצר, אלא גם כלות בעלות שיער בינוני, כלות עם שיער דליל יחסית וכן כאלו המבקשות ליצור לעצמן תסרוקות כלה בעלות נפח ונוכחות משמעותיים.

פעמים רבות ניתן ליצור תסרוקות כלה מושלמות באמצעות הצמדות של תוספות שיער בעיצובים מוכנים. כך למשל, ניתן לבקש ממעצב השיער תוספת שיער בעיצוב מוכן של צמה ארוכה או קוקו. בדרך כלל כוללות תוספות השיער המוכנות הללו גם אביזרי קישוט השזורים בהן, כמו למשל אבני סברובסקי או סרטי משי. במקרים רבים, יהיה זה זול ומהיר יותר להצמיד תוספת שיער מוכנה, מאשר לעצב את תסרוקת הרצויה.

רצוי לדעת כי קיימים סוגים רבים של תוספות שיער, במחירים שונים ובדרגות איכות שונות. על כן, אם את בוחרת תסרוקות כלה הכוללות תוספות שיער, מומלץ מאוד לפנות למעצב תסרוקות כלה בעל ניסיון בעבודה עם תוספות שיער. עבודה עם תוספות שיער נלמדת אמנם בכל קורס לעיצוב שיער, אך לא כל מעצבי השיער צברו ניסיון משמעותי בעבודה עם תוספות כאלו. אם תבחרי לעצב תסרוקת כלה אצל מעצב שאין לו ידע ראוי בעבודה עם תוספות שיער, את מסתכנת בעוגמת נפש במהלך החתונה, כאשר התסרוקת עלולה להתפרק לך או להראות מלאכותית ומגוחכת.

כלל לא בטוח שמעצב השיער השכונתי שלך הוא מספיק מיומן, כדי לעצב לך את תסרוקת הכלה ליום חתונתך. כדי לבחור מעצב תסרוקות כלה לאירוע החשוב בחייך, התייעצי עם חברות או מכרות. אם את עובדת במקום עבודה, התייעצי עם בנות שעובדות איתך אשר נישאו לאחרונה. רצוי שתפני לכמה מעצבי שיער שקיבלת המלצות עליהם ותיפגשי עמם בסלון השיער שלהם. בהזדמנות זו, בדקי את הסלון: האם הוא מרווח ונקי? האם הוא מצויד כראוי בתכשירים ואביזרים? מהאופן בו נראה סלון השיער, ניתן להסיק הרבה לגבי אופיו ואיכותו של מעצב תסרוקות לכלה.

מספר שבועות לפני החתונה, חפשי באינטרנט תמונות של תסרוקות לכלה. תוכלי למצוא תמונות רבות של תסרוקות כלה מודרניות אם תשתמשי במנוע החיפוש גוגל ותפעילי את פילטר התמונות. הדפיסי מספר תמונות של תסרוקות כלה המוצאות חן בעיניך והציגי אותן בפני מעצב השיער שבחרת. כך תוכלו להחליט ביחד על התסרוקת המתאימה ביותר עבורך.