פינוי דירות בחינם

לעיתים, מתוקף נסיבות אישיות או משפטיות, מתעורר אצלנו צורך לפנות דירה מתכולתה ונשאלת השאלה- האם לעשות זאת לבד או באמצעות חברת פינוי דירות. אנשים רבים מודעים ליתרונות הגלומים בפינוי דירות מקצועי, אך חוששים שלא יוכלו לעמוד בעלות העבודה ולכן מבצעים את מלאכת הפינוי בעצמם. אבל כל אלו הסבורים שפינוי דירות זה עסק יקר- טעות בידם. חברות פינוי דירות או פינוי ירושות מציעות כיום מודל של תמחור, לפיו ייתכן אפילו פינוי דירות בחינם. כיצד זה ייתכן? להלן ההסבר.

כאשר נפטר אדם הוא משאיר למקורביו דירה עמוסה בפריטים מסוגים שונים. בין השאר נוכל למצוא שם כלי בית וכלי עבודה, פריטי לבוש, פריטים חשמליים, חפצי אומנות ועבודות יד, כלי בישול ועוד. רק חלק מן הפריטים הללו שווה כסף. לפריטים אחרים יש ערך כלכלי אפסי או ערך נוסטלגי בלבד. כאשר מגיעה לבית חברה לפינוי בית או פינוי ירושות היא מבצעת הערכה של שווי הפריטים שניתנים למכירה. לאחר מכן, היא מקזזת את השווי הזה מעלות עבודת הפינוי. את ההפרש שנותר משלם הלקוח. בצורה כזו, אפשרי בהחלט שהלקוח יקבל פינוי דירה בחינם, בתמורה לתכולה. יתירה מזו, במקרים מסוימים הוא יכול לקבל גם כסף.

אבל מעבר לכך ששירות פינוי דירות בחינם אינו כרוך בתשלום, יש לו יתרונות מהותיים אחרים. ראשית, מלאכת הפינוי מתבצעת במהירות ובמקצועיות. ניסיונם של אנשי המקצוע מאפשר להם להפריד במהירות חפצי ערך מחפצים שהם חסרי ערך. אדם חסר ניסיון יכול להתלבט זמן ממושך בקשר לחפצים מסוימים, דבר המאט מאוד את קצב פינוי הדירה. שנית, לפינוי דירה או פינוי ירושה מקצועי יש גם יתרון סביבתי. כך למשל, בקבוקים ודיסקים הנמצאים בדירה יילקחו למחזור ואילו סוללות ופריטים דליקים – יסולקו מהמקום ויוטמנו באופן הראוי. פעולות אלו תורמות, כמובן, לאיכות הסביבה. פינוי תכולת בית מקצועי כולל גם פן חברתי. פעמים רבות מתגלים בתכולה פריטי לבוש או הנעלה, מכשירי חשמל או כלי בישול היכולים לעזור לנזקקים או חסרי בית. חברה לפינוי ירושה תדאג לאסוף את כל הפריטים הללו ולהעבירם לידי אוכלוסיות חלשות הנזקקות להם. חברה מקצועית גם תעדכן את הלקוח להיכן נלקחו פריטים כאלה. לקוחות רבים ישמחו לדעת שחפצים שהם למעשה חסרי ערך עבורם משמשים כעת נזקקים מסוגים שונים, כמו קשישים עריריים או יתומים.

כיצד ניתן ליצור קשר עם חברת פינוי ירושות או חברה לפינוי דירות? הדרך הטובה ביותר היא באמצעות קבלת המלצות מלקוחות מרוצים של חברות כאלה. עורכי דין מתחום כינוס הנכסים, הירושות וההוצאה לפועל נעזרים תכופות בשירותי פינוי דירות או פינוי ירושות מקצועי וישמחו להמליץ לכם על חברה מתאימה. גם חברים או מכרים שביצעו פינוי דירות בחינם, לפני שמכרו או השכירו את ביתם, יכולים לעזור לכם. אם אינכם מוצאים חברה טובה לפינוי דירות בדרך זו, בצעו חיפוש באינטרנט. בסקירת התוצאות הרלוונטיות, כנסו לאתרים של חברות כאלה והתרשמו מהמוצג שם. אל תבחרו באופן אוטומטי בחברה שהצעת המחיר שלה היא הזולה ביותר. ישנם חברות אשר יציעו לכם מחיר זול מאוד, אך עלולות לנהוג שלא ביושר ולומר לכם, למשל, שכל תכולת הבית אינה שווה פרוטה. רק חברת פינוי דירות או פינוי ירושות מקצועית תנהג עמכם בשקיפות ובכנות הראויה ותבצע עבורכם עבודה מקצועית ויעילה