מדוע מפני דירות אינם מפנים מספר רהיטים?

רבים מאתנו נזקקים לשירותי פינוי תכולת דירה, במצבים כמו קבלת דירה בירושה מקרוב משפחה שנפטר או מעבר לדירה חדשה. במקרים אלו אנו פונים לבעלי מקצוע אשר קונים תכולת דירה ולעיתים ניתן גם לקבל מהם פינוי דירות בחינם (אם שווי התכולה הוא רב).

עם זאת, ישנם מקרים בו איש מקצוע אשר קונה תכולת בית אינם מפנים מספר רהיטים הנמצאים בדירה. הסיבות לכל מגוונות וכוללות, בין השאר:

  • רהיטים גדולים במיוחד (כמו ארון קיר)
  • רהיטים שבירים במיוחד (דוגמת ויטרינה עם חלונות זכוכית דקיקות)
  • רהיטים הדורשים מיומנות מיוחדת לצורך פירוקם והובלתם (למשל מזנונים עתיקים)
  • רהיטים כבדים וחסרי ערך (כמו מיטות ישנות)
  • רהיטים אשר ברצוננו להשאיר בדירה, לשימושנו האישי
  • רהיטים בעלי ערך רב (כסאות עתיקים, שולחנות נדירים) שברצוננו למכור לאספנים. מצד שני, אם נתיר לאנשי המקצוע לקחת רהיטים יקרי ערך הנמצאים בתכולה, אנו עשויים לקבל בצורה כזו פינוי דירות בחינם.

במידה והלקוח מעוניין בכך, יכולים אנשים אשר קונים תכולת דירה לפנות מהדירה גם רהיטים כבדים, עדינים או גדולים מאוד, תמורת תוספת מחיר. כך למשל, יש צורך לפעמים להביא נגר מיומן לצורך פרוק של מזנון או שידה עתיקים והרכבתם בדירה החדשה. אנשי מקצוע אשר קונים תכולת דירה יזמינו לדירה גם נגר מומחה שכזה, תמורת תוספת מחיר כמובן.

שירות מקצועי של פינוי דירות אינו מסתכם בפינוי רהיטים וסילוק פסולת מהדירה. יש לו גם יתרונות רבים אחרים, כמו למשל:

  • מיון קפדני של חפצי ערך הנמצאים בתכולה. רבים מהלקוחות אינם מסוגלים להעריך את השווי האמיתי של כל הפריטים בתכולה. מאידך, אם נמצאים בתכולה חפצי ערך רבים, עשוי הלקוח לקבל בצורה כזו פינוי דירות בחינם.
  • הקפדה על סילוק פסולת לאתרי פסולת מורשים. השלכת תכולת דירה סתם כך לרחוב, תגרור קנס כבד בגין הפקת חוק הניקיון וגם קנס מטעם פקחי הרשות העירונית.
  • תרומה לאיכות הסביבה- בקבוקים, דיסקים, פחיות ופריטים אחרים הניתנים למחזור יובלו על ידי אנשים אשר קונים תכולת דירה לאתרי מחזור מתאימים. כמו כן, פסולת מסוכנת כדוגמת צבעים, תרופות או סוללות יאספו במהלך פינוי תכולת דירה לתוך שקים אטומים ויועברו לאתרי הטמנה. כך תישמר איכות הסביבה.
  • אספקט חברתי- חברות רבות המציעות פינוי תכולת דירה יאספו בגדים, שמיכות ופריטים אחרים היכולים לסייע לנזקקים ויעבירו אותם לבתי יתומים או בתי מחסה לדרי רחוב.
  • ניקיון יסודי בגמר תהליך פינוי תכולת דירה. אנשי המקצוע ינקו וישטפו את הדירה בתום תהליך הפינוי. במקרים בהם סוכם כך מראש, הם יכולים אף לסייד או לצבוע את הדירה, כך שתהיה מוכנה לאכלוס מידי.

כאשר מחפשים חברת פינוי תכולת דירה או אנשי מקצוע אשר קונים תכולת דירה, רצוי לפעול על פי המלצות. מומלץ לא להתפתות לאלו המכריזים כבר בטלפון, עוד טרם הגיעו לדירה, כי הם מבצעים פינוי דירות בחינם. פינוי דירות בחינם עשוי אמנם להתבצע בפועל, אך רק במקרים בהם תכולת הדירה שווה לעלות העבודה. במקרים מסוימים, אם שווי התכולה רב יחסית, עשויים לקוחות לקבל גם כסף בתום תהליך הפינוי.

מחפשים אנשי מקצוע לצורך פינוי תכולת דירה?

התייעצו עם חברים, מכרים או קרובי משפחה אשר נעזרו בשרותיהם של אנשי מקצוע. גם פניה לעורכי דין הוצאה לפועל או עורכי דין העוסקים בירושות יכולה לעזור לכם. הסיבה היא כי עורכי דין כאלו נעזרים באנשי מקצוע אשר קונים תכולת דירה, מתוקף עיסוקם המשפטי. ניתן גם לחפש בגוגל שירותי פינוי דירות תחת הביטויים: פינוי תכולת דירה או קונים תכולת דירה. אם האתר העולה בתוצאות החיפוש מעוצב היטב ועתיר מידע, יש להניח שמדובר באיש מקצוע המכבד את עיסוקו ומומלץ ליצור עמו קשר ולתאם פגישה.