כיצד לבצע ניקיון לרכב

ניקיון הרכב

זה לא מכבר פרשת ממקום העבודה, אחרי שנים רבות של עבודה קשה, יחד עם הפרישה שמחת לבשר לאשתך כי זה עתה רכשת רכב חדש באמצעות עסקת ליסינג מימוני ממקום העבודה, באופן רשמי אתה בעליו של רכב אדום, חדש וגדול שיכול לקחת אותך ואת המשפחה לכל מקום, בכל שעה ובכל עת.
אך איך מתחזקים רכב שכזה איך מבצעים ניקיון ברכב כה גדול ויפה.

מאמר זה בא לבאר מעט את סוגיית ניקיון הרכב ולהציע אלטרנטיבה עבור אלו מבינכם שאינם מוצאים די זמן עבור ניקיון יסודי לכל הרכב. הריפוד והאביזרים.

ניקיון הריפוד.

אחת לתקופה עלייך להכנס למוסך ולבצע ניקיון יסודי לכל חלקי הרכב. במוסך לרוב יעניקו לרכב שלך טיפול עשרת אלפים ישאבו אבק מהריפוד והכיסאות ינקו את חלונות הרכב, יבצעו ניקוי כללי של כל לוח השעונים, יבריקו את המראות, ויגרמו לרכב שלך להבריק מניקיונו כחדש.

קניית רכב חדש בין אם היא נעשתה דרך חברת ליסינג ובין אם היא נעשתה באופן עצמאי ראוי שתתבצע תוך הקפדה על ניקיון ושמירה על מראה הרכב.
 אל לך לזלזל ולדחות למחר את ניקוי הרכב שכן מה שדוחים למחר לרוב לא מתבצע ולא רק זאת אלא מצטבר. אם לילד נשברו ביסקוויטים על ריפוד הרכב, מהר לאסוף אותם ולנגב באמצעות מגבון את הריפוד. שכן אם תשוב לאחר מספר ימים ייתכן ועל הריפוד החדיש יהיה כתם שלא יוכל לרדת בקלות.

ניקיון רכב גם למען הבטיחות.

מעבר לחשיבות באיסוף האשפה וריקון הפחים ברכב, חשוב מאוד גם לבצע ניקיון מקצועי של השמשות.

דאג תמיד שיהיו מספיק מים  על מנת שבכל רגע ועת תוכל לנקות את השמשות הקדמיות. דאג להבריק את המראות הצדדיות על מנת שהראות במהלך הנסיעה תהיה במיטבה.

השתעשע עם הדמיון בכל הנוגע לניקיון הרכב, שחק מעת לעת כעובד בתוך חברת ניקיון מובילה ובצע ניקיון כללי לרכב שבבעלותך.