כותב תוכן – סופר הבית שלך

בנוסף לכך, כותב תוכן אשר מיומן במלאכת כתיבת תוכן לקידום אתרים יכול להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי יותר בעיני מנועי החיפוש רק באמצעות בחירת המילים הנכונות ושיבוצן במקום המתאים בטקסט, כמו גם באמצעות הקמת מערך מאמרים קידומיים, אותם יש לפזר במקומות שונים ברשת. אין ספק אם כן כי כותב תוכן מקצועי הוא נכס עבור כל בעל עסק או אתר אינטרנט. אולם כיום, כאשר מסביב יש כל כך הרבה כותבים, כיצד ניתן למצוא כותב תוכן מתאים?

כותב תוכן מקצועי – אדם שמבין מילים

כיום נדיר מאוד למצוא כותבי תוכן מקצועיים – אנשים רבים מכריזים על עצמם בתור כותבים מוסמכים, רק מאחר והם יודעים להרכיב משפטים. אולם כתיבת תוכן היא הרבה מעבר לצירוף מילים האחת לשניה. כתיבת תוכן היא אמנות, היא פעולה שבאה מהלב בדיוק באותה המידה שהיא באה מהשכל. ואין מה לעשות, לא כל אדם שכותב הוא בעצם כותב תוכן מקצועי.

גם בקרב רבים מהאנשים אשר מכריזים על עצמם בתור כותבים מקצועיים לא כל אחד רציני – לרבים מהם אין את הניסיון הדרוש לשם כתיבת תוכן איכותי לאתרי אינטרנט, עסקים או אנשים פרטיים. לרבים עוד יותר פשוט אין את הדבר המיוחד הזה שכן יש לכותבים כשרוניים… כיצד אם כן אתה, כבעל עסק או אדם פרטי אשר זקוק לשירותי כתיבת תוכן, תוכל למצוא בתוך ים הכותבים כותבי תוכן מנוסים, כישרוניים, ולא פחות חשוב מכך – מקצועיים ומהימנים, שידעו להעניק שירות לקוחות איכותי?

אפשר לשים קץ לחיפוש – בעזרת GoPro תמצאו במהירות ובקלות כותבי תוכן שיוכלו להפוך כל טקסט או רעיון, מאסופת מילים – ליצירה.

מוצאים כותב תוכן איכותי

המדיה האינטרנטית שונה ממדיומים אחרים והכתיבה למדיום זה נבדל גם הוא מכתיבה לעיתון או לז'ורנל. כותב תוכן המתמחה באינטרנט הוא:

  • אדם שמבין אינטרנט – המדיה החדשה הביאה לקריאה מסוג שונה.
      – צריך ללכוד את תשומת ליבו של הגולש באמצעות פסקאות קצרות וכותרות מאירות עיניים.

    • – חשוב לזכור שכאשר כותבים לאינטרנט כותבים לשני זוגות עיניים. עיניהם של קהל היעד וגם עבור עיניהם של מנועי החיפוש, לכן, חשוב לבחור מילות מפתח ראשיות וביטויים מפתח מן האשכול – לכל דף אינטרנט, שכן אתר אינטרנט מוצלח הוא כזה שכל מילה וכל דף אמורים להביא את הגולש לפעולה מסוימת.
  • זכויות יוצרים וכתיבה באינטרנט – חשוב לוודא כי לכותב התוכן יש כלים לבדיקת תוכן כפול. כותב תוכן שיספק לכם טקסטים שאינם מקוריים עלול לגרום לנזק כפול: גם להוקעת האתר מרשת האינטרנט עקב העתקת טקסטים שכבר קיימים ברשת וגם עברה על חוק זכויות יוצרים.
  • בדקו את איכות הטקסטים – הדרך לבחון את איכות הטקסטים נחלקת לשניים. ראשית, לפני שאתם חותמים על העסקה בקשו לראות טקסטים מכותב התוכן, וודאו שהטקסטים קולחים, מעניינים, רהוטים ונטולי שגיאות כתיב, אם הגעתם עד כאן אז עשיתם כבר חצי מהדרך. שנית, לאחר שהטקסטים הוטמעו באתר, תוכלו לבדוק את יעילותם באמצעות גוגל אנאליטיקס (Google Analytics). בדקו כמה זמן שוהה הגולש הממוצע שלכם בדף החדש ואם אתם רואים שהדף הבריח גולשים, מוטב לשפר את הטקסט או לפנות לכותב תוכן אחר.
  • סוגי טקסטים – החיפוש אחר כותב תוכן איכותי דורש קצת הכנה מצד הלקוח. הלקוח צריך לדעת אילו טקסטים ברצונו לרכוש, שכן אתר אינטרנט מורכב מכמה סוגים של טקסטים:
    • – תוכן שיווקי- תוכן המיועד לחזית האתר ותכליתו – שכנוע. אלו הם טקסטים שיווקיים שכדאי שיהיו קצרים ומכווני קהל יעד. כתיבת תוכן שיווקי כרוכה בדיאלוג עם הלקוח ודורשת הבנה כוללת של בית העסק או החברה, מטרותיה, הזירה העסקית שבו פועל הלקוח, מתחריו, קהל היעד ואף מחייבת יצירתיות מצד הכותב.
    • – מאמרים מקצועיים –מטרתם להעשיר את עולמו של הגולש. מאמרים אלו יכולים להיות ארוכים ונימתם תהייה, לרוב, אינפורמטיבית.
    • – בלוגים – הווב 0.2 הביא עימו מספר שינויים וכלים חדשים לשיווק באינטרנט. כותב תוכן איכותי יידע כיצד לכתוב פוסטים מקצועיים, שיסייעו ללקוח ליהנות מעוד תנועה לאתר הבית שלו. בלוגים נכתבים על פי רוב ברוח חופשית יותר, לעיתים בנימה אישית ומאפשרים ללקוח ליצור עוד ערוץ תקשורת בינו לבין לקוחותיו.

כותב תוכן מוצאים רק ב- GoPro

GoPro הוא האתר שבעזרתו תוכלו למצוא כותב תוכן שיוכל לכתוב עבורכם בדיוק את מה שאתם צריכים. הרעיון העומד מאחורי GoPro הוא התובנה שכאשר מחפשים כותב תוכן, או כל בעל מקצוע אחר, לא תמיד המוצלחים והמקצועיים ביותר יהיו הראשונים אליהם נחשפים. לרוב אלו יהיו בעלי המקצוע בעלי תקציב הפרסום והשיווק הגדול ביותר. לפיכך, GoPro נותן את הכוח לדרג את בעלי המקצוע לא לפרסומאים, אלא לגולשים – הלקוחות.

כותב תוכן אשר יפרסם עצמו ב- GoPro ידורג על ידי הגולשים לאור כישוריו ושירות הלקוחות שהוא מעניק. כלומר, ככל שיותר גולשים מרוצים משירותיו של כותב תוכן מסויים, כך הוא יופיע יותר גבוה בחיפוש עבור כותב תוכן ב- GoPro.

כמו כן, על מנת להתרשם מכישוריו והידע של כותב תוכן מסויים בתחומו, הגולשים יכולים לקיים אינטרקציה עמו באמצעות פורומים, פרופיל אישי ועוד. במילים אחרות, חיפוש אחר כותב תוכן איכותי ב- GoPro מבטיח מציאת כותב תוכן מקצועי, מהימן, וחשוב מכל – עם קבלות אודות שביעות רצון של לקוחות אחרים.

כותב תוכן – אוהב לכתוב? תן ל- GoPro לעזור לך למצוא לקוחות

כותב תוכן – האם היית מעוניין להחשף לאלפי לקוחות פוטנציאליים מדי יום? בוודאי שכן! כיצד תעשה זאת? שיווק, פרסום, ו… GoPro – האתר שנותן לך את כל הכלים להם אתה זקוק כדי לפרסם את עצמך ואת השירותים שאתה מספק.

באמצעות GoPro אתה יכול לפרסם מחירים, מבצעים ופרטים נוספים עליך ועל התוצרים שאתה מסוגל לספק בתור כותב מקצועי. כמו כן, נפתחות בפניך מגוון אפשרויות אשר בעזרתן תוכל להפגין מקצועיות ותודעת שירות, כמו מענה על שאלות גולשים בפורום אנשי המקצוע ופרסום מאמרים אינפורמטיביים ושיווקיים.

שירותי האתר ניתנים חינם, ובעזרתם האדיבה של לקוחותיך המרוצים תוכלו לטפס לראש רשימת בעלי המקצוע, וכך להחשף בתור כותב תוכן מקצועי, מהימן ואיכותי.