ברוך הבא לקהילת GoPro – בעלי מקצוע מומלצים בישראל

בזה הרגע קיבלת כלי המאפשר לך לקדם את עצמך באינטרנט ולהרחיב את מאגר לקוחותייך ללא כל עלות או התחייבות.
טרם נרשמת? הצטרף עכשיו ותוכל להתחיל להשתמש בכלי הפרסום
מעכשיו הכול בידיים שלך! כמובן שאנו נשמח לעזור.

איך מפרסמים? פועלים לפי ההמלצות הבאות:

מגוון ערוצי הפרסום

בפעם הבאה שתכנס לאתר שים לב להיכנס דרך כניסת משתמשים באמצעות שם המשתמש והסיסמה שלך. לאחר מכן לחץ עלהקישור "פרסום" בקוביית אפשרויות לגולש משמאל למעלה. כך תוכל להחשף לערוצי הפרסום.

יתרון נוסף לכניסה עם שם המשתמש שלך היא מתן האפשרות להציג את שמך  בכל פעם שתענה על שאלה בפורום.

ככל שתרבה לתת שירות איכותי ומקצועי לגולשי האתר, כך תוכל לבקש וקבל מהם המלצות בבלוג האישי שלך ובכרטיסך האישי (לכן חשוב שיהיה לך רק כרטיס אישי אחד אשר יצבור לבדו את כל ההמלצות) וכך תקודם במעלה תוצאות החיפוש בתחומים שתגדיר באתר.
יש לציין כי שירות איכותי אינו מחויב להיות המלצה אשר ניתנה בעקבות עבודה שביצעת, אלא כל עזרה שהיא לרבות עזרה בפורום או בטלפון שתוביל להמלצה זו.

  1. שמור את שם המשתמש והסיסמה לצורך כניסתך העתידית. כאשר תרצה לפרסם שוב חשוב מאוד לעשות זאת תחת אותו שם משתמש וסיסמה. ככל שתרבה בפרסומים ומבצעים שונים כך תגדיל את סיכוייך להגיע לעוד לקוחות פוטנציאלים אשר מחפשים את שירותיך או מוצריך.
  2. ככל שתשתמש במגוון רחב יותר של ערוצי פרסום במקביל באתר, כך סיכוייך יגדלו.
    • כרטיס ביקור– נרשמת באתר? הדבר הראשון שתעשה הוא לפתוח כרטיס ביקור. מטרתו להציג לקהל הגולשים אותך ואת שירותך. זכור, כי כרטיס ביקור יש רק אחד.
    • פרסום בבלוג– בכל פעם שתתחבר בשם המשתמש שלכם באתר, תוכל לעדכן את הגולשים על השירותים שאתה נותן, להציע מבצעים והטבות ולעדכן חדשות. ככל שתרבה לפרסם מבצעים והטבות שונות כך תמצא כי אתם מקודם בערוצים שיווקיים אלו, באינטרנט בכלל ומול גולשי האתר בפרט.
    • תשובות לגולשים בפורום– זהו צינור השיווק הטוב ביותר אשר יאפשר לך להגדיל את מאגר הלקוחות בטווח הקצר והמיידי. גולשים רבים נכנסים לפורומים בכדי לקבל מענה על שאלה בוערת.כאן המקום בו הם יוכלו לפגוש אותך לראשונה. מענה על שאלותיהם יראה על נכונותך לעזור וכמובן תוכל להשאיר את פרטיך ליצירת קשר.
    • פרסום כתבה מקצועית– יש לך מידע מעניין במיוחד בתחומך אותו תרצה לשתף עם גולשי האתר? תרצה שגולשי האתר ידעו שאתה המומחה בתחום? כאן אתה יכול להיות כתב של ממש ולפרסם כתבה פרסומית. על הכתבה להיות מקורית על מנת שתפורסם באתר.
        הפניה אל בעלי מקצוע המפרסמים באתר הינה בלשון זכר או נקבה על פי נוהג אולם מכוונת, כמובן, לנשים וגברים כאחד – בכל סיווג וכל תחום מקצועי.